Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου.
Αποδοχή
The New Black Project
Αναζήτηση
  • ESG
    • Action Community
    • CSR
    • Environment
    • Governance
    • Social
  • Business Growth
    • Business News
    • Global Market
  • Personal Growth & BioHacking
    • Προσωπική Ανάπτυξη
    • Διατροφή
    • Υγεία
    • Άσκηση
    • Εκπαίδευση
    • Πολιτισμός
    • Τουρισμός
  • Black Spotlight
    • BlackOpinion
    • Interviews
  • Technology
    • Artificial Intelligence (AI)
  • Events

About Us

Reading: Πώς συνδέεται η χορτοφαγία με τον κίνδυνο καρκίνου
Share
Font ResizerAa
The New Black ProjectThe New Black Project
Αναζήτηση
  • The New Black Guide
  • Events
  • ▶ Κατηγορίες ◀
    • ESG
    • Business Growth
    • Personal Growth & BioHacking
    • Black Spotlight
    • Technology
Have an existing account? Sign In
Follow US
© The New Black Project. IKAROS Creative Solutions. All Rights Reserved.
Αρχική » Blog » Πώς συνδέεται η χορτοφαγία με τον κίνδυνο καρκίνου
Υγεία

Πώς συνδέεται η χορτοφαγία με τον κίνδυνο καρκίνου

Published 09/03/2026
Share
2 Min Read

Εκτεταμένη μελέτη με δεδομένα 1.800.000 ανθρώπων που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Cancer, εξέτασε τη σχέση διατροφής και καρκίνου και κατέληξε στα ακόλουθα εξαγόμενα:

  • Σε σύγκριση με εκείνους που καταναλώνουν κρέας, οι χορτοφάγοι είχαν 21% μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του παγκρέατος, 12% μικρότερο κίνδυνο καρκίνου του προστάτη και 9% μικρότερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού, μορφές καρκίνου που αντιστοιχούν περίπου στο ένα πέμπτο των θανάτων από καρκίνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με τον «Guardian». Επιπλέον, οι χορτοφάγοι εμφάνισαν 28% μικρότερο κίνδυνο καρκίνου του νεφρού και 31% μικρότερο κίνδυνο πολλαπλού μυελώματος
  • Οι χορτοφάγοι είχαν σχεδόν διπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης του πιο συχνού τύπου καρκίνου του οισοφάγου, γνωστού ως ακανθοκυτταρικό καρκίνωμα, ίσως λόγω ενδεχόμενης έλλειψης βασικών θρεπτικών συστατικών όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β. επίσης, οι χορτοφάγοι εμφάνισαν 40% υψηλότερο κίνδυνο καρκίνου του εντέρου σε σύγκριση με όσους καταναλώνουν κρέας
  • Δεν βρέθηκαν ενδείξεις ότι οι χορτοφάγοι είχαν χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του εντέρου σε σχέση με όσους καταναλώνουν κρέας
  • Οι ψαροφάγοι εμφάνισαν χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού, του νεφρού και του εντέρου, ενώ όσοι κατανάλωναν μόνο πουλερικά είχαν χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του προστάτη.

Η μελέτη εξέτασε συνολικά δεκαεπτά διαφορετικούς τύπους καρκίνου, περιλαμβάνοντας καρκίνους του γαστρεντερικού, των πνευμόνων, του αναπαραγωγικού και του ουροποιητικού συστήματος, καθώς και αιματολογικές κακοήθειες.

You Might Also Like

Norwegian 4×4: Η άσκηση που αναζωογονεί την καρδιά και τη ζωή σας

Μήπως το γραφείο σου σε αρρωσταίνει; – Το σύνδρομο του νοσούντος κτιρίου

Καλλιθέα: Εκδήλωση για την προεμμηνόπαυση

Γιατί οι γυναίκες εμφανίζουν συχνότερα αυτοάνοσα νοσήματα

Τι ανακαλύπτουν νέες έρευνες για την υγεία των οστών μετά την εμμηνόπαυση

TAGGED:veganδιατροφήέρευνακαρκίνοςμελέτησυνήθειεςχορτοφαγία
Share This Article
Facebook X Email Print

Trending Stories

ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI)Top-News

Η ενεργοβόρος ΑΙ

22/09/2025
ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI)Business News

Έκρηξη στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης: 400.000 ελληνικές επιχειρήσεις αξιοποιούν AI

11/10/2025
ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI)

AI: Τι πρόκειται να αλλάξει στην εργασία μέχρι το 2030;

16/02/2026
Top-NewsΔιατροφή

Προσοχή στις ετικέτες: Γιατί το γιαούρτι σας μπορεί να κρύβει περισσότερη ζάχαρη από όσο νομίζετε

26/02/2026
ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI)Social

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη

31/01/2026
Environment

Πόσο «ζουν» τα υλικά

01/03/2026

Follow US on Social Media

Facebook Tiktok Instagram
The New Black Project

More from The New Black Project

  • contact@thenewblack.gr
  • Privacy Policy

© The New Black Project. Web Design by IKAROS Creative Solutions. All Rights Reserved.

adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?