Η Holland & Barrett, γνωστή βρετανική αλυσίδα φυσικής υγείας και συμπληρωμάτων, αποκαλύπτει στο νέο της Wellness Trends Report ποιες είναι οι τάσεις που θα διαμορφώσουν το ευ ζην το 2026. Μέσα από την ανάλυση των πωλήσεων του 2025 αλλά και την παρατήρηση των συμπεριφορών των καταναλωτών, ξεδιπλώνεται ένα όραμα όπου η πρόληψη, η τεχνολογία και η “ήπια” φροντίδα γίνονται το επίκεντρο.
Στο top των πωλήσεων της προηγούμενης χρονιάς ξεχώρισαν συμπληρώματα ισχυρής αντιφλεγμονώδους δράσης, ο κουρκουμάς ήταν το πιο δημοφιλές προϊόν, κάτι που αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για αντιοξειδωτικά και μείωση της φλεγμονής στον οργανισμό. Πολύ κοντά βρέθηκαν επίσης τα ωμέγα‑3, δείχνοντας τη διαχρονική αξία των λιπαρών οξέων ως βασικό στοιχείο ευεξίας.
Αλλά το ενδιαφέρον δεν σταματά εκεί. Η Holland & Barrett εντόπισε οκτώ μεγάλες τάσεις για το 2026, οι οποίες αναμένεται να διαμορφώσουν τα καταναλωτικά μοτίβα. Ένα από τα πιο δυνατά ρεύματα είναι η αυξημένη ζήτηση για την “επιστήμη νέας γενιάς”: για παράδειγμα, κολλαγόνο που έχει παραχθεί εργαστηριακά. Παράλληλα, η τεχνολογία θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ευεξία, με εξατομικευμένες υγιεινές λύσεις, προβλέψεις υγείας μέσω τεχνητής νοημοσύνης και φορητές συσκευές που προσφέρουν λεπτομερή εικόνα της κατάστασης του οργανισμού.
Η φροντίδα του εντέρου, του εγκεφάλου, του δέρματος και του τριχωτού της κεφαλής αναμένεται να διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στις επιλογές των καταναλωτών. Η Holland & Barrett προβλέπει ότι η ευεξία του εντέρου — αναγνωρισμένη ως βασική για τη συνολική υγεία — θα παραμείνει κυρίαρχη. Παράλληλα, οι άνθρωποι θα στρέφονται περισσότερο σε συστατικά που ενισχύουν τη διανοητική διαύγεια και την πρόληψη της εξάντλησης, ενώ η υγεία του δέρματος και των μαλλιών αναδεικνύεται ως “καθρέφτης” της εσωτερικής τους ισορροπίας.
Ένα άλλο πολύ ενδιαφέρον στοιχείο της έκθεσης αφορά τα φάρμακα GLP‑1, καθώς αυτά γίνονται πιο προσβάσιμα για τον έλεγχο βάρους.
Έτσι, αυτό που διαγράφεται είναι μια μετατόπιση: από τη μαζική χρήση συμπληρωμάτων προς πιο στοχευμένες, επιστημονικά τεκμηριωμένες και προσωποποιημένες επιλογές. Οι καταναλωτές δεν αναζητούν πλέον μόνο γενική “βελτίωση”, αλλά πρακτικά εργαλεία ευεξίας που βασίζονται σε επιστημονική έρευνα, τεχνολογία και πραγματικές ανάγκες. Ο δρόμος το 2026 δεν είναι πλέον μόνο θέμα “υγιεινής ζωής”: είναι ένα ταξίδι γνώσης, τεχνολογίας και επιστημοσύνης.
