The New Black Project
  • ESG
    • Action Community
    • CSR
    • Environment
    • Governance
    • Social
  • Business Growth
    • Business News
    • Global Markets
  • Personal Growth & BioHacking
    • Άσκηση
    • Διατροφή
    • Εκπαίδευση
    • Πολιτισμός
    • Προσωπική Ανάπτυξη
    • Τουρισμός
  • Black Spotlight
    • BlackOpinion
    • Interviews
  • Technology
    • Artificial Intelligence (AI)
    • Fintech
  • Events

About Us

Reading: Η νέα τάση της μακροζωίας: Γιατί οι καταναλωτές θέλουν αλλά δεν παίρνουν συμπληρώματα
Share
Font ResizerAa
The New Black ProjectThe New Black Project
Search
  • The New Black Guide
  • Events
  • ▶ Κατηγορίες ◀
    • ESG
    • Business Growth
    • Personal Growth & BioHacking
    • Black Spotlight
    • Technology
  • ▶ Bookmarks ◀
    • My Bookmarks
Have an existing account? Sign In
Follow US
© The New Black Project. IKAROS Creative Solutions. All Rights Reserved.
Αρχική » Blog » Η νέα τάση της μακροζωίας: Γιατί οι καταναλωτές θέλουν αλλά δεν παίρνουν συμπληρώματα
Personal Growth & BioHackingΥγεία

Η νέα τάση της μακροζωίας: Γιατί οι καταναλωτές θέλουν αλλά δεν παίρνουν συμπληρώματα

Published 03/11/2025
Share
2 Min Read

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο ενδιαφέρονται για το πώς θα ζήσουν περισσότερα χρόνια σε καλή υγεία – αυτό που οι ειδικοί ονομάζουν healthspan. Οι έρευνες δείχνουν ότι το ενδιαφέρον υπάρχει, αλλά η κατανάλωση συμπληρωμάτων που θα βοηθούσαν στη διατήρηση της υγείας ακόμα δεν ακολουθεί τον ίδιο ρυθμό.

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Lumina Intelligence, οι Κινέζοι καταναλωτές φαίνεται να γνωρίζουν πολύ περισσότερο τον όρο healthspan (80%) σε σχέση με τις ΗΠΑ (41%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (37%). Παρά τη γνώση αυτή, μόνο ένα μικρό ποσοστό από τους καταναλωτές παίρνει συμπληρώματα τακτικά για να επιβραδύνει τη φυσική γήρανση – μόνο 27% στο σύνολο.

Οι λόγοι; Το κόστος είναι το βασικό εμπόδιο (24%), ενώ αρκετοί αμφισβητούν την αξιοπιστία των ισχυρισμών, ζητούν περισσότερα επιστημονικά δεδομένα ή ανησυχούν για την ασφάλεια. Παρά τα εμπόδια, οι περισσότεροι δηλώνουν ότι είναι πρόθυμοι να φροντίσουν την υγεία τους και να επενδύσουν σε λύσεις που πραγματικά δουλεύουν.

Η ευκαιρία για την αγορά είναι μεγάλη: οι καταναλωτές θέλουν προϊόντα που ενισχύουν τη φυσική δύναμη, την κινητικότητα, την ενέργεια, τη νοητική διαύγεια και την πρόληψη χρόνιων παθήσεων. Τα συμπληρώματα διατροφής, η σωστή ενημέρωση και η επιστημονική τεκμηρίωση μπορούν να γίνουν οι κρίκοι που θα γεφυρώσουν τη γνώση με την πράξη.

Το πρόσφατο Nutra Healthspan Summit στο Λονδίνο έφερε μαζί επιστήμονες και επιχειρήσεις για να συζητήσουν λύσεις και στρατηγικές γύρω από τη διατήρηση της υγείας και τη μακροζωία. Η τεχνολογία, η διατροφή και η επιστήμη της γήρανσης ανοίγουν νέους δρόμους, αλλά χρειάζεται προσοχή: οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να δοκιμάσουν, αρκεί οι λύσεις να είναι ασφαλείς, αξιόπιστες και τεκμηριωμένες.

Συνεπώς, το ενδιαφέρον υπάρχει, η ανάγκη είναι υπαρκτή και η επιστήμη έχει μπροστά της μια μεγάλη ευκαιρία να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στην επιθυμία και την πράξη.

 

You Might Also Like

«Διατροφή και υγεία» – Εκδήλωση για την παγκόσμια ημέρα διατροφής

Τρόφιμα και κλιματική αλλαγή: Υγιεινή διατροφή για έναν πιο υγιή πλανήτη

Play Safe: Ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι για τη διαδικτυακή βία με βάση το φύλο

Τρία Νοοτροπικά που αλλάζουν την ενέργεια και την απόδοση

Η κατάθλιψη συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο μακροχρόνιων παθήσεων

TAGGED:healthspanLongevityLumina IntelligenceNutra Healthspan Summitαγορά συμπληρωμάτωνβιταμίνεςδιατροφήδιατροφική έρευναεπιστημονική τεκμηρίωσηευεξίακαταναλωτέςμακροζωίαπρόληψησυμπληρώματα διατροφήςτάσεις υγείαςυγείαυγιής γήρανσηυγιής ζωή
Share This Article
Facebook X Email Print

Trending Stories

Personal Growth & BioHackingΥγεία

Θόρυβος: Ο αόρατος κίνδυνος για την υγεία μας

23/03/2025
Business GrowthTECHNOLOGY

Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον ρόλο του επενδυτή

28/09/2025
ESGTECHNOLOGY

Ο «τεχνητός ήλιος» της Κίνας ως το ιερό δισκοπότηρο παραγωγής ενέργειας

16/02/2025
Business NewsSocial

Η «Εποχή των Παγετώνων» στην αγορά εργασίας – Πότε θα ξεκινήσει η «απόψυξη»

27/10/2025
Events

Το φθινοπωρινό Meet Market στην «Τεχνόπολη»

23/10/2025
EnvironmentTop-News

Ταινίες παράγουν περισσότερες εκπομπές άνθρακα από ό,τι μεγάλα αεροδρόμια!

02/10/2025

Follow US on Social Media

Facebook Tiktok Instagram
The New Black Project

More from The New Black Project

  • contact@thenewblack.gr
  • Privacy Policy

© The New Black Project. Web Design by IKAROS Creative Solutions. All Rights Reserved.

adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?