Η καρδιά του τουρισμού και της γαστρονομίας χτυπά στη Θεσσαλονίκη από τις 14 ως τις 16 Νοεμβρίου, καθώς η Δ.Ε.Θ.-HelExpo διοργανώνει το εκθεσιακό δίδυμο «Philoxenia-Hotelia» και «Food & Drinks by Detrop».
Στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, οι δύο κορυφαίοι κλάδοι της ελληνικής οικονομίας δημιουργούν μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα για εμπορικές συμφωνίες, δικτύωση και νέες τάσεις.
«Philoxenia-Hotelia»: 250 εκθέτες από δεκαοκτώ χώρες στη διοργάνωση-σημείο αναφοράς για τον ελληνικό τουρισμό
Η 40η «Philoxenia-Hotelia» αποτελεί κορυφαίο σημείο συνάντησης για τον τουριστικό κλάδο, συγκεντρώνοντας φέτος 250 εκθέτες. Η διεθνής απήχησή της επιβεβαιώνεται με τη συμμετοχή εκθετών από δεκαοκτώ χώρες από Ευρώπη, Ασία, Μέση Ανατολή και Αμερική. Δυναμικό «παρών» δίνουν και οι φορείς του ελληνικού τουρισμού, με τη συμμετοχή δώδεκα Περιφερειών της χώρας. Το εμπορικό ενδιαφέρον επισφραγίζεται από την παρουσία 110 προσκεκλημένων αγοραστών από 37 χώρες. Για πρώτη φορά διοργανώνεται στο πλαίσιο της έκθεσης το Corporate B2B networking event, όπου μεγάλοι όμιλοι εταιρειών συναντώνται με εκθέτες (ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία) με στόχο τη δικτύωση και την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Ακόμη, στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί μεταξύ πολλών άλλων παράλληλων εκδηλώσεων το συνέδριο με τίτλο «Philoxenia in a digital era/beyond 4.0» και ο διαγωνισμός φωτογραφίας «40 years of philoxenia – Faces, places & flavors of greek hospitality».
«Food & Drinks by Detrop»: Η εξωστρέφεια της ελληνικής γεύσης
Η έκθεση θα αναδείξει τις προοπτικές και όλες τις τρέχουσες εξελίξεις του νευραλγικού κλάδου των τροφίμων και ποτών. Στην έκθεση συμμετέχουν επιχειρήσεις από τις μεγαλύτερες παραγωγικές περιφέρειες της Ελλάδας όπως η Κεντρική και Δυτική Μακεδονία, η Πελοπόννησος, η Θεσσαλία και η Κρήτη, ενώ οι διεθνείς συμμετοχές προέρχονται από χώρες όπως η Ιταλία, η Γερμανία, η Κύπρος, η Βουλγαρία και η Αυστραλία. Το υψηλό εμπορικό ενδιαφέρον αποτυπώνεται στην προσέλκυση σημαντικών αγοραστών, όπως μεγάλες αλυσίδες super markets από τις χώρες του Κόλπου, εισαγωγείς από την Ευρώπη, καθώς και στελέχη προμηθειών από αλυσίδες εστίασης και ξενοδοχεία. Με επιτυχία συνεχίζεται και φέτος το αποκλειστικό αφιέρωμα στην τέχνη του καφέ “All about café”, ενώ η δυναμική της έκθεσης μεταφέρεται και στην καρδιά της πόλης μέσω της καινοτόμου δράσης «Gastronomy EXPerience – Taste the stories».
