The New Black Project
  • ESG
    • Action Community
    • CSR
    • Environment
    • Governance
    • Social
  • Business Growth
    • Business News
    • Global Market
  • Personal Growth & BioHacking
    • Προσωπική Ανάπτυξη
    • Διατροφή
    • Υγεία
    • Άσκηση
    • Εκπαίδευση
    • Πολιτισμός
    • Τουρισμός
  • Black Spotlight
    • BlackOpinion
    • Interviews
  • Technology
    • Artificial Intelligence (AI)
  • Events

About Us

Reading: Μαθητές έφτιαξαν πρωτότυπο επιτραπέζιο παιχνίδι
Share
Font ResizerAa
The New Black ProjectThe New Black Project
Search
  • The New Black Guide
  • Events
  • ▶ Κατηγορίες ◀
    • ESG
    • Business Growth
    • Personal Growth & BioHacking
    • Black Spotlight
    • Technology
  • ▶ Bookmarks ◀
    • My Bookmarks
Have an existing account? Sign In
Follow US
© The New Black Project. IKAROS Creative Solutions. All Rights Reserved.
Αρχική » Blog » Μαθητές έφτιαξαν πρωτότυπο επιτραπέζιο παιχνίδι
Top-NewsΕκπαίδευση

Μαθητές έφτιαξαν πρωτότυπο επιτραπέζιο παιχνίδι

Published 12/04/2025
Share
3 Min Read

Ένα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό επιτραπέζιο-ψηφιακό παιχνίδι που έχει στόχο να εμπνεύσει και να ευαισθητοποιήσει τους νέους για τους δεκαεπτά παγκόσμιους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης του Ο.Η.Ε., δημιούργησαν δεκατέσσερις μαθητές του 3ου γυμνασίου Ηρακλείου.

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «JA Greece», η ομάδα των μαθητών ίδρυσε τη «εικονική επιχείρηση» «EcoRun» και δημιούργησε το παιχνίδι «Global goal trivia – Δεκαεπτά στόχοι, ένας κόσμος». Το παιχνίδι ξεχώρισε, αποσπώντας το βραβείο καλύτερης προώθησης προϊόντος/υπηρεσίας στη Μαθητική Έκθεση Θεσσαλονίκης του «JA Greece», ενώ κατατάχθηκε στις δέκα κορυφαίες μαθητικές επιχειρήσεις πανελλαδικά, στο πλαίσιο του 5ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Επιχειρηματικότητας Νέων του Envolve Entrepreneurship. Παράλληλα, διεκδικεί το Public Choice Award του «JA Greece», με το κοινό να καλείται να αναδείξει την καλύτερη διαφήμιση μαθητικής επιχείρησης.

Το «Global goal trivia» είναι ένα καινοτόμο επιτραπέζιο-ψηφιακό παιχνίδι που συνδυάζει το παραδοσιακό ταμπλό και τα φυσικά πιόνια με διαδραστικά ψηφιακά μέσα, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία βιωματικής μάθησης και ψυχαγωγίας. Στόχος του είναι η διάδοση της γνώσης και η ενίσχυση της ενεργής συμμετοχής των παικτών στους δεκαεπτά στόχους βιώσιμης ανάπτυξης. Το παιχνίδι παίζεται με δύο ως έξι παίκτες, οι οποίοι απαντούν σε ερωτήσεις που σχετίζονται με τους δεκαεπτά στόχους βιώσιμης ανάπτυξης. Για κάθε στόχο υπάρχουν τρεις ερωτήσεις, ενώ bonus πόντοι δίνουν στρατηγικό πλεονέκτημα στους πιο γρήγορους και ενημερωμένους παίκτες. Οι ερωτήσεις εμφανίζονται αφού οι παίκτες σαρώσουν QR codes πάνω στο ταμπλό. Οι ερωτήσεις αντλούνται τυχαία από δυναμική βάση δεδομένων, εξασφαλίζοντας ότι κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό και απρόβλεπτο. Νικητής αναδεικνύεται εκείνος που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, απαντώντας και στους δεκαεπτά στόχους.

Η ιδέα γεννήθηκε από την ανάγκη των μαθητών να συνδυάσουν την τεχνολογία με την άμεση επικοινωνία και να προσφέρουν μια εναλλακτική εμπειρία παιχνιδιού, μακριά από την παθητικότητα της οθόνης. Η «EcoRun» αποτελείται από τους μαθητές Όλγα Κατζιλάκη, Νικήτα Μπαλούκο, Απόλλωνα Καραταράκη, Μαρία-Ιωάννα Σαΐτη, Ραφαέλα Παπαδάκη, Εβελίνα Μπέτα, Ευανθία Καρύδη, Αριστέα Αβραμάκη, Μαρίζα Αλεξάκη, Λυδία Τζαγκαράκη, Μαρία Σφακιανάκη, Κωνσταντίνο Παπαδάκη και Δέσποινα Ζερβάκη. Την ομάδα στήριξαν οι καθηγήτριες Μαρία Φουντουλάκη (οικονομίας), Φωτεινή Κωνσταντάκη (πληροφορικής), Ελένη Καρκανάκη (αγγλικής φιλολογίας) και ο σύμβουλος-μέντορας Γεώργιος Βουζαξάκης.

Η δημιουργία του παιχνιδιού διήρκεσε περίπου πέντε μήνες, με τους μαθητές να συμμετέχουν σε όλα τα στάδια: Από τη σύλληψη της ιδέας, τον σχεδιασμό, τη συγγραφή ερωτήσεων, έως την οπτικοποίηση και την τελική υλοποίηση. Η ομαδικότητα, η συνεργασία και ο αμοιβαίος σεβασμός ήταν οι βασικές αρχές που καθόρισαν την επιτυχία του εγχειρήματος. Το παιχνίδι διατίθεται και στα αγγλικά, προσδίδοντάς του διεθνή χαρακτήρα, και μπορεί να αξιοποιηθεί σε σχολεία, φεστιβάλ, δράσεις Μ.Κ.Ο. αλλά και εταιρικά workshops, ενισχύοντας δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

You Might Also Like

Δ. Σαββόπουλος: Ο δημιουργός που μας έμαθε να ζούμε με ρυθμό

Τι αποκαλύπτει για εσένα η «ηλικία ακρόασης» στο Spotify

Τα πέντε πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πείτε σε chat τεχνητής νοημοσύνης

Το «έξυπνο μάτι» της ΑΑΔΕ: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει τη νέα εποχή στους φορολογικούς ελέγχους

Τυνησία: Μαζικές διαδηλώσεις για ρύπανση και περιβαλλοντική κρίση

TAGGED:Βιώσιμη ανάπτυξηδεκαεπτά στόχοιμαθητέςΟΗΕπαιχνίδι
Share This Article
Facebook X Email Print

Trending Stories

SocialTop-NewsΥγεία

Social media: «Καμπανάκι» για την ψυχική υγεία των παιδιών

08/10/2025
Προσωπική ΑνάπτυξηΥγεία

Πώς νιώθεις για το σώμα σου; Η εικόνα σου στον καθρέφτη

27/11/2025
Top-NewsΠροσωπική Ανάπτυξη

Τι αποκαλύπτει για εσένα η «ηλικία ακρόασης» στο Spotify

07/12/2025
Business NewsTECHNOLOGYTop News

Κρίσιμα μέταλλα, κρίσιμη ισχύς: Το πλεονέκτημα της Κίνας στη νέα εποχή

29/10/2025
Personal Growth & BioHackingΆσκηση

Πώς να χτίσετε μυϊκή μάζα μετά τα 40

18/10/2025
Action CommunityEvents

Σεπτέμβριος στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης

03/09/2025

Follow US on Social Media

Facebook Tiktok Instagram
The New Black Project

More from The New Black Project

  • contact@thenewblack.gr
  • Privacy Policy

© The New Black Project. Web Design by IKAROS Creative Solutions. All Rights Reserved.

adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?