The New Black Project
  • ESG
    • Action Community
    • CSR
    • Environment
    • Governance
    • Social
  • Business Growth
    • Business News
    • Global Market
  • Personal Growth & BioHacking
    • Προσωπική Ανάπτυξη
    • Διατροφή
    • Υγεία
    • Άσκηση
    • Εκπαίδευση
    • Πολιτισμός
    • Τουρισμός
  • Black Spotlight
    • BlackOpinion
    • Interviews
  • Technology
    • Artificial Intelligence (AI)
  • Events

About Us

Reading: Ατζέντα 2030 για τους καταναλωτές: Οι νέες προτεραιότητες της Ε.Ε.
Share
Font ResizerAa
The New Black ProjectThe New Black Project
Search
  • The New Black Guide
  • Events
  • ▶ Κατηγορίες ◀
    • ESG
    • Business Growth
    • Personal Growth & BioHacking
    • Black Spotlight
    • Technology
  • ▶ Bookmarks ◀
    • My Bookmarks
Have an existing account? Sign In
Follow US
© The New Black Project. IKAROS Creative Solutions. All Rights Reserved.
Αρχική » Blog » Ατζέντα 2030 για τους καταναλωτές: Οι νέες προτεραιότητες της Ε.Ε.
GovernanceSocialTop-News

Ατζέντα 2030 για τους καταναλωτές: Οι νέες προτεραιότητες της Ε.Ε.

Published 23/11/2025
Share
3 Min Read

450 εκατομμύρια καταναλωτές στην Ε.Ε. συνεισφέρουν περισσότερο από το 51% του Α.Ε.Π. της, μέσω των δαπανών των νοικοκυριών. Παρ’ ότι επωφελούνται από ισχυρά δικαιώματα των καταναλωτών, το αυξημένο κόστος διαβίωσης και οι εξελισσόμενες πρακτικές της αγοράς -ιδίως του διαδικτύου- δείχνουν ότι η νομοθεσία για τους καταναλωτές πρέπει να προσαρμόζεται συνεχώς.

Για να καθοδηγήσει την πολιτική της Ε.Ε. για τους καταναλωτές κατά τα επόμενα πέντε χρόνια, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε την ατζέντα του 2030 για τους καταναλωτές, που επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικές προτεραιότητες.

  • Ένα σχέδιο δράσης για την ολοκλήρωση της ενιαίας αγοράς για τους καταναλωτές . Αυτό θα μειώσει το κόστος για τους καταναλωτές, θα ενισχύσει τις ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις, θα ενθαρρύνει την κινητικότητα και θα βελτιώσει την πρόσβαση σε διασυνοριακές χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες
  • Ένας νόμος για την ψηφιακή δικαιοσύνη που θα προταθεί το 2026 για την προστασία των καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον, ιδίως των παιδιών. Η επιτροπή θα απλοποιήσει επίσης τους κανόνες για τις επιχειρήσεις, θα μειώσει τον διοικητικό φόρτο μέσω ψηφιακών εργαλείων, θα βελτιώσει την πρόσβαση σε πληροφορίες και θα ενισχύσει τη δράση κατά της διαδικτυακής απάτης
  • Προώθηση της βιώσιμης κατανάλωσης μέσω της παροχής βοήθειας στις χώρες της Ε.Ε. για την εφαρμογή της νομοθεσίας της που προωθεί τα βιώσιμα αγαθά. Η επιτροπή στοχεύει επίσης στην προώθηση της επιστροφής αγαθών που δεν χρησιμοποιούνται πλέον στις αγορές μεταχειρισμένων προϊόντων ή στις καινοτόμες κυκλικές νεοσύστατες επιχειρήσεις
  • Προστασία των καταναλωτών από μη ασφαλή ή μη συμμορφούμενα προϊόντα στο διαδίκτυο, μέσω της διασφάλισης αποτελεσματικής επιβολής και έννομης προστασίας . Αυτό θα επιτευχθεί με τη μεταρρύθμιση του κανονισμού για τη συνεργασία για την προστασία των καταναλωτών, τη συνεργασία με τις εθνικές αρχές, τη διασφάλιση της αποτελεσματικής επιβολής του Γενικού Κανονισμού για την Ασφάλεια των Προϊόντων και την πρόταση αναθεώρησης των κανόνων για την εποπτεία της αγοράς. Η Ε.Ε. θα συνεχίσει επίσης να συνεργάζεται άμεσα με τρίτες χώρες, για την αντιμετώπιση της ασφάλειας των προϊόντων στην πηγή.

Από τη δεκαετία του 1970 η Ε.Ε. έχει δημιουργήσει ισχυρά δικαιώματα καταναλωτών, προσαρμοζόμενη στις νέες τεχνολογίες και τις κοινωνικές αλλαγές. Η νέα ατζέντα του 2030 είναι το πιο πρόσφατο στρατηγικό πλαίσιο για τη διαμόρφωση της πολιτικής καταναλωτών στην Ευρώπη. Αντικαθιστά το σχέδιο δράσης 2020-2025 που επικεντρώθηκε στην πράσινη και ψηφιακή μετάβαση, καθώς και στην αντιμετώπιση των αθέμιτων διαδικτυακών πρακτικών.

You Might Also Like

19 Νοεμβρίου: Παγκόσμια ημέρα του άνδρα

Το υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής των ΗΑΕ συνεργάζεται με την IBM για βιωσιμότητα μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης

Όταν όλα γκρεμίζονται, ξαναχτίζεις: Η τέχνη της ανθεκτικότητας στη ζωή και στην επιχειρηματικότητα

H Σιγκαπούρη στηρίζει πράσινες επενδύσεις 510 εκατ. δολαρίων για βιώσιμη ενέργεια και μεταφορές

Η παγίδα της τελειομανίας: Γιατί οι γυναίκες δυσκολεύονται να πουν «όχι»

TAGGED:ασφάλεια προϊόντωνΑτζέντα 2030βιώσιμη κατανάλωσηΕ.Ε. καταναλωτέςενιαία αγοράευρωπαϊκή επιτροπήκαταναλωτική πολιτικήψηφιακή δικαιοσύνη
Share This Article
Facebook X Email Print

Trending Stories

SocialTECHNOLOGYΥγεία

Η βλαβερή επίδραση των κινητών τηλεφώνων στις μικρές ηλικίες

05/12/2025
Business NewsESG

Από τη φιλοδοξία στον ρεαλισμό: η Ευρώπη χαλαρώνει τους κανόνες βιωσιμότητας

15/10/2025
Διατροφή

Το πράσινο τσάι και τα οφέλη του για την υγεία

30/11/2025
ESG

Ελλάδα: Ενεργειακή αναβάθμιση και προκλήσεις βιώσιμης ανάπτυξης

06/11/2025
Personal Growth & BioHackingΥγεία

Αυτά είναι τα 10 συμπληρώματα που βοηθούν πραγματικά στην εξάλειψη της κόπωσης

15/09/2025
Personal Growth & BioHackingTop-News

Η επιστήμη της νεότητας: Πώς ο τρόπος ζωής μπορεί να επιβραδύνει τη γήρανση

02/10/2025

Follow US on Social Media

Facebook Tiktok Instagram
The New Black Project

More from The New Black Project

  • contact@thenewblack.gr
  • Privacy Policy

© The New Black Project. Web Design by IKAROS Creative Solutions. All Rights Reserved.

adbanner
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?