Στα 13,06 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις των super markets το 2024, αυξημένες κατά 548.356 ευρώ (4,38%) συγκριτικά με το 2023, σύμφωνα με στοιχεία ισολογισμών των 43 μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου (εκτός της «Lidl Ελλάς» που δεν δημοσιεύει ισολογισμό).
Οι εννιά από τις δέκα μεγαλύτερες εταιρείες παρουσίασαν καθαρά κέρδη, αλλά μόλις δύο από αυτές κατάφεραν να τα αυξήσουν σε σχέση με το 2023. Από το σύνολο των 43 εταιρειών του δείγματος, οι 36 εμφάνισαν αύξηση των λειτουργικών τους εξόδων και επτά μείωση.
Τις υψηλότερες πωλήσεις στον κλάδο και τη μεγαλύτερη αύξησή τους σε αξία σημείωσε η εταιρεία «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης», ο τζίρος της οποίας διαμορφώθηκε στα 4,65 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 336,21 εκατομμύρια (+7,79% σε σχέση με το 2023). Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η «Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος» με ετήσιες πωλήσεις 1,94 δισ., μειωμένες κατά 1,75% συγκριτικά με το 2023. Στην τρίτη θέση βρέθηκε η «Μετρό» με αύξηση πωλήσεων 2,00% και ετήσιο κύκλο εργασιών 1,62 δισ. ευρώ. Ακολούθησαν οι: «Μασούτης» με άνοδο πωλήσεων κατά 5,94% που διαμορφώθηκαν στα 1,14 δισ. ευρώ έναντι 1,08 δισ. το 2023, «Κρητικός» με άνοδο 10,78% και επιπλέον 75.71 εκατομμύρια ευρώ και «Πέντε» με μείωση 3,99% και τζίρο 514,29 εκατομμύρια ευρώ. Η πρώτη δεκάδα συμπληρώνεται από τους «Market In» (418,61 εκατομμύρια ευρώ), «Bazaar» (248,39 εκατομμύρια) και Χαλκιαδάκη (239,8).
