Η «Μετάβαση» Μ.Α.Ε. και Μηχανισμός Στήριξης Επιχειρήσεων σε συνεργασία τα επιμελητήρια Κοζάνης, Καστοριάς, Γρεβενών και Φλώρινας, διοργανώνουν το απόγευμα (17.00) της Δευτέρας 22 Ιουνίου στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης ημερίδα με θέμα “Forum Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας Δυτικής Μακεδονίας“.
Η ημερίδα χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες:
- Η καινοτομία ως εργαλείο ανάπτυξης της τοπικής επιχειρηματικότητας
- Οι χρηματοδοτήσεις για την αμυντική βιομηχανία ως ευκαιρία ανάπτυξης της τοπικής επιχειρηματικότητας
- Πράσινη οικονομία, βιώσιμη ανάπτυξη και τοπική επιχειρηματικότητα
- Η συμβολή των επιμελητηρίων Δυτικής Μακεδονίας στον μετασχηματισμό της επιχειρηματικότητας.
Δείτε εδώ το πρόγραμμα.
